باید کسی را پیدا کنم



♫☜♡☞در غروبی ابدی ☜♡☞ ♫
♥ ̶Ɩ̶σ̶ν̶є̶ ̶f̶σ̶я̶ ̶у̶σ̶υ ♥

 باید کســـی را پیدا کنم که دوستم داشته باشد

آنقدر که یکی از این شب های لعنتــی

آغوشش را برای من و یک دنیا خستگی ام بگشاید

هیچ نگوید و هیچ نپرسد فقط

مرا در آغوش بگیرد

بعد همان جا بمیرم تا نبینم روزهای آینده را.....

روزی که دروغ میگوید.....

روزی که دیگر دوستم ندارد.......

روزهایی که دیگر مرا در آغوش نمیگیرد

روزی که عاشق دیگری می شود 

 



نظرات شما عزیزان:

REZA FUNY
ساعت8:58---30 شهريور 1393
هووووووووووی تو کی مخاطب خاص پیدا کردی ما خبر نداریم؟
پاسخ:خخخخخخخخخ


DUYĞU
ساعت17:15---27 شهريور 1393
خدایا........
دستانم را زده ام زیر چانه ام،
مات و مبهوت نگاهت میکنم،
طلبکار نیستم،
فقط مشتاقم بدانم ته قصه چه میکنی با من؟!


DUYĞU
ساعت17:14---27 شهريور 1393
صبوری میکنم.......
درد را تحمل میکنم....ا
ما چراغ کلبه ی دل را بر روی هر کس روشن نمیکنم......
دل من گوهر پرقیمتیست با هرکس نشانش‌ندهم


DUYĞU
ساعت17:14---27 شهريور 1393
امشب تمام حوصله‌ام را
در یک کلام کوچک
در «تو»
خلاصه کردم:
ای کاش می‌شد
یک‌بار
تنها همین
یک‌بار
تکرار می‌شدی!
تکرار...
قیصر امین پور


DUYĞU
ساعت20:37---25 شهريور 1393

פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבِت
نـَ ـﮧ بَنــבه هاےِ بـیـפֿـوבِت . . !


DUYĞU
ساعت20:36---25 شهريور 1393
همه ﺍﺧﻄﺎﺭ ﻫﺎ “ﺯﻧﮓ” ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ
ﮔﺎﻫﯽ “ﺳﮑﻮﺕ ”
ﺁﺧﺮﯾﻦ “ﺍﺧﻄﺎﺭ” ﺍﺳﺖ . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
22 / 6برچسب:باید کسی را پیدا کنم دوستم داشته باشد, | 10:22 | ShAgHaYeGh |